Dla kogo

Egzamin na tym poziomie przewidziany jest dla studentów ostatnich lat studiów, absolwentów jak i osób, które nie miały dotychczas doświadczeń z internetowymi kanałami sprzedaży.

Zakres tematyczny odpowiada wiedzy wyniesionej ze studiów, ale także wymogom branży wobec nowych pracowników. Posiadanie certyfikatu jest dla uczestnika szansą na pokazanie się pracodawcom oraz na wzięcie udziału w specjalnie przygotowanych Programach Stażowych.

Korzyści

  • Dostęp do unikalnych materiałów edukacyjnych przygotowanych przez praktyków
  • Certyfikat poświadczający poziom wiedzy z zakresu ehandlu na podstawowym poziomie
  • Uczestnik otrzymuje swój profil w Bazie Absolwentów, gdzie staje się widoczny na rynku pracy jako chętny podjęcia pracy stażysta
  • Możliwość wzięcia udziału w Programach Stażowych dla najlepszych

Know-how

Customer Service & Back Office
E-Marketing
Rynek, Trendy & Analityka
Pozostałe
Jeśli zostaniesz stażystą w Militaria.pl do Twoich obowiązków należeć będzie m.in. analiza skuteczności materiałów reklamowych i tworzenie nowych materiałów wraz z grafikiem, analiza i optymalizacja skuteczności prowadzonych kampanii, kontrola i edycja publikowanych materiałów (opisów produktów, artykułów) zgodnie z wytycznymi copywriting-u. Będzie to praca na styku kilku bardzo ważnych działów firmy - marketingu, internetu oraz graficznego.

Marek Prudel - Project Manager Miltaria.pl

Uwaga! Od dnia 15 maja 2016 roku zawiesiliśmy możliwość zapisywania się na egzaminy. O wznowieniu Programu w nowej odsłonie na pewno poinformujemy :)

  • Tura egzaminacyjna dla osób, które dokonały rejestracji do dnia 15 maja 2016 roku odbędzie się 2 lipca 2016 na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Przykładowe pytania

Pytania wydają się Tobie zbyt łatwe? Sprawdź poziom 2 Specjalizacja: technologia | Specjalizacja: generowanie ruchu | Specjalizacja: marketing

Wymagania

Poziom wiedzy odpowiadający wiedzy ambitnego stażysty, który rozpoczyna pracę w sklepie internetowym.

Celem pytań ma być sprawdzenie czy taka osoba posiada wiedzę na poziomie, umożliwiającym swobodne poruszanie się po teoretycznych zagadnieniach w branży oraz w podstawowych sytuacjach, które mogą przydarzyć się podczas odbywania stażu.

Certyfikat jest ważny przez 1 rok od dnia jego wydania.

Certyfikacja krok po kroku

  • Zapisz się na wybrany poziom certyfikacji (przycisk poniżej)
  • Po wniesieniu opłaty (płatności internetowe Dotpay) otrzymasz dostęp do I części materiałów
  • W kolejnych tygodniach będziesz otrzymywał materiały potrzebne, które pomogą przygotować się do egzaminu
  • Spotykamy się na egzaminie (wymagany dowód osobisty lub inny dokument poświadczający tożsamość)
  • Jeśli nie uda się Tobie uzyskać wyniku na poziome 70% poprawnych odpowiedzi - będziesz mógł podejść do egzaminu ponownie bez ponoszenia dodatkowych kosztów - wtedy poinformujemy Cię o kolejnym terminie. (jeśli osiągniesz wynik minimum 50% będziesz mógł podejść do egzaminu online)

Metodologia

Poziom certyfikowania jest kompatybilny z 2. poziomem Europejskich Ram Kwalifikacji

  • Wiedza
    podstawowa wiedza faktograficzna w danej dziedzinie pracy lub nauki

  • Umiejętności
    podstawowe kognitywne i praktyczne umiejętności potrzebne do korzystania z istotnych informacji w celu realizacji zadań i rozwiązywania rutynowych problemów przy użyciu prostych zasad i narzędzi

  • Kompetencje
    praca lub nauka pod nadzorem, o pewnym stopniu autonomii

Uwaga! Od dnia 15 maja 2016 roku zawiesiliśmy możliwość zapisywania się na egzaminy. O wznowieniu Programu w nowej odsłonie na pewno poinformujemy :)

  • Tura egzaminacyjna dla osób, które dokonały rejestracji do dnia 15 maja 2016 roku odbędzie się 2 lipca 2016 na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie

Pytania i odpowiedzi

Dlaczego egzamin nie jest przeprowadzany on-line?
Ogrom pracy włożony przez Partnerów Merytorycznych, oczekiwania dotyczące "jakości" Profesjonalistów ze strony Partnerów Stażowych i nasze własne obserwacje zebrały się na decyzję, że przynajmniej egzamin w ramach certyfikacji musi odbywać się stacjonarnie.
Jak długo ważny jest certyfikat potwierdzający kompetencje w ehandlu?
E-commerce to bardzo dynamicznie zmieniająca się dziedzina. Wiedza za zakresu reklamy internetowej, dostępnych narzędzi i platform zmienia się praktycznie z miesiąca na miesiąc. Mając na względzie wysoki poziom Programu zdecydowaliśmy, że przeciętna ważność Certyfikatu będzie wynosiła rok. Po tym czasie będziesz miał(a) możliwość jego przedłużenia na dogodnych warunkach.
Co muszę zrobić, żeby uzyskać certyfikat?
W celu uzyskania certyfikatu należy zapisać się do programu poprzez formularz rejestracyjny, dokonać opłaty rejestracyjnej oraz zapisać się na konkretny termin egzaminu. Uzyskanie pozytywnego wyniku na egzaminie skutkuje otrzymaniem certyfikatu w wersji elektronicznej oraz profilem na stronie ehandel.edu.pl
Jak wygląda dobór pytań w ramach testu
Liczba pytań w ramach poziomów certyfikowania (1,2,3) jest różna. Test z każdego poziomu egzaminu zawiera również część pytań z innego poziomu (przykładowo 30% pytań w ramach certyfikacji Specjalista ds. technologii pochodzi z puli Adepta i E-commerce Managera). Każdy test generowany jest z puli ok 1500 pytań i kodowany - szansa, że osoby siedzące koło siebie na egzaminie będą miały takie same testy egzaminacyjne jest znikoma.
Co jeśli nie zaliczę egzaminu?
Jeśli zaliczysz powyżej 50%, kolejny raz będziesz mógł podejść do egzaminu online. Jeśli nie uda się Tobie zaliczyć egzaminu na 50% zostaniesz powiadomiony o kolejnej turze egzaminów.

Zapraszamy do społeczności Profesjonalistów w Ehandlu

Nauka i wiedza to nie wszystko! Od wielu lat doceniamy siłę branżowego networkingu, nieformalnych spotkań umożliwiających swobodny przepływ wiedzy w niezobowiązującej, otwartej formule.

Chcemy aby w ramach każdej tury egzaminowania odbywał się wieczór branżowy, na którym będzie można wymienić się doświadczeniami, poznać przedstawicieli największych firm e-commerce.... i napić się z nimi piwa :)

   See More Details
best.net
23 Tools to Test your Ecommerce Site

Does your ecommerce site need a checkup? Testing can help you gauge your site’s performance and your (...)

http://www.practicalecommerce.com/articles/3950-23-Tools-to-Test-your-Ecommerce-Site
GetResponse
Jak powiększyć bazę e-mail marketingową?

Poniższa lista zawiera przykładowe, skrótowe wskazówki dotyczące powiększania listy odbiorców: -Pos (...)

https://docs.google.com/a/polak20.pl/file/d/0B2vQMdNcdFmicnJ5MGR3aDVFbkE/edit?usp=drive_web
GetResponse
Email marketing vs marketing automation

Co jest najlepsze dla Twojej firmy?

https://docs.google.com/a/polak20.pl/file/d/0B2vQMdNcdFmiY2dFSVU0Q2dfM3M/edit?usp=drive_web
Home.pl
CUSTOMER SUPPORT - Czyli jak wzorowo zadbać o klienta?

opracowanie: home.pl

https://docs.google.com/a/polak20.pl/file/d/0B2vQMdNcdFmiSlg3Q0hhOG5ObDA/edit?usp=drive_web
FreshMail
Jak unikać filtrów antyspamowych

Jak nie być spamerem?

http://freshmail.pl/przewodnik/jak-unikac-filtrow-antyspamowych/3733-2/
opiniac.com
Badanie doświadczeń użytkowników

Wprowadzenie do badania doświadczeń użytkowników

https://docs.google.com/a/polak20.pl/file/d/0B2vQMdNcdFmiX0JHMW04cmppeGM/edit?usp=drive_web
Usability Lab
Google – podstawy

Jak Google znajduje, indeksuje i wyświetla strony internetowe

https://support.google.com/webmasters/answer/70897
  • Miltaria.pl
  • Answear.com
  • Cyfrowe.pl
  • NEO24.pl
  • Afiliant.com
  • Etin Group
  • Heppin.com
  • Tuszmarkt.pl
  • Shopgate
  • Olive.pl
  • Fact Finder
  • best.net
  • 4gift.pl
  • kodyrabatowe.pl
  • Fast white cat
  • Ideo.pl
  • Superkoszyk.pl
  • Advertine.com

Uwaga! Od dnia 15 maja 2016 roku zawiesiliśmy możliwość zapisywania się na egzaminy. O wznowieniu Programu w nowej odsłonie na pewno poinformujemy :)

  • Tura egzaminacyjna dla osób, które dokonały rejestracji do dnia 15 maja 2016 roku odbędzie się 2 lipca 2016 na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
  • Gemius
  • Bold
  • Trusted Shops
  • istore
  • Cube Group
  • PAYU
  • Home.pl
  • The Addictives
  • Kancelaria Prawna
  • EDISONDA
  • FreshMail
  • RekoMe
  • SMSAPI
  • best.net
  • ConTrust
  • GetResponse
  • Personal PR
  • Ceneo
  • opiniac.com
  • Divante
  • NetArch
  • Sempai
  • SALESmanago
  • OEX Cursor
  • Bluerank
  • Shopgate
  • Snowdog
  • Conversion
  • Rzetelny Regulamin
  • Usability Lab
  • E-commerce Polska